onsdag 5 maj 2010

Mönster Maj 2010 - Livia



Får jag lov att presentera Livia, ett mönster med två olika traditionella stjärnor och lite hjärtan, ett mönster som jag ritade i Uruguay och mitt första seriösa försök med alpaca.
Det garn som används är Drop's Alpaca och man behöver absolut inte mer än 50 gr av varje färg, av det rosa så har jag ca halva nystanet kvar och stickor 2.5 mm

Detta mönster är för de som betalt 25 kronor men ni andra kan också köpa det för 3 US $ (20-22 kronor) genom att klicka på denna lilla länken
då betalar ni med paypal, har ni inte paypal eller intresse att skaffa det så kan ni maila mig så kan ni betala in direkt till mitt konto istället.

Mönstret finns på ravelry också, Här

3 kommentarer:

  1. Åh,Jättesnygga!! Väldigt härliga färger!!!

    SvaraRadera
  2. Har tydligen missat nåt.
    När skulle man betalat 25:-?

    SvaraRadera
  3. Jag har betalt men var hittar jag mönstret till Livia

    SvaraRadera