fredag 9 april 2010

BORTA

Jag (Kamilla) kommer att vara bortrest, jag kommer att vara i Uruguay mellan 11-26 april dvs jag kommer inte att svara på några mail under den tiden, jag kommer att ta emot anmälningar men inte behandla dem innan dess att jag kommer hem, jag har några nu som ännu inte är behandlade heller.

Under tiden så får ni gärna fundera på vad ni är intresserade av att sticka för mönster de närmsta månaderna och kommentera här om ni kommer på en snilleblixt, på det stora hela så har jag rätt klart för mig vad för mönster som komma skall de närmsta månaderna, jag funderar mest i vilken ordning som de skall komma.

Alla ni som lagt in bilder här på de som ni stickar, fantastiska, jag som inte gillar rosa i smyg gillar allt det rosa jag ser, fina vårfärger på fina vantar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar